Endelig ferie

Jeg har endelig fått ferie, og kan nå se frem til fem flotte uker med reising og avslapping. Hvor jeg skal reise kan jeg komme tilbake til i et annet innlegg. Men jeg har hatt en fantastisk første feriedag, og dagen er enda ikke slutt.

Jeg har vært på vandreteater for første gang. DNS hadde visning av Jon Fosse sin Vinter, og forestillingen foregikk på Scandic Neptun. Det begynte med at publikum fulgte skuespillerne fra en benk i parken, videre til et hotellrom, og så til baren på hotellet. Det var intimt og helt utrolig intenst til tider! Jeg kan ikke annet enn å virkelig beundre de dyktige skuespillerne, for dette var fantastisk spilt. En virkelig intens og utrolig teateropplevelse.

Etterpå fikk jeg med meg slutten av Pride paraden, noe jeg er utrolig glad for. Mange fine mennesker, flotte bannere og slagord, og utrolig mye liv!

Nå skal denne lørdagen avsluttes med bursdagsfeiring av en god venninne. Da blir det god mat og en tur ut. God helg !

Legg igjen en kommentar

