Bøker i sommer

Da er det snart tid for å pakke kofferten til ferie, og planen er å pakke med meg mange bøker! Jeg har kjøpt inn altfor mange bøker, i tillegg til å ha lånt en haug på biblioteket. Planen er å lese masse i sommer.

Jeg har nå begynt på Tore Renberg sin murstein Vi ses i morgen, og jeg elsker den allerede. Tror de over 600 sidene vil bli fort unnagjort.

Resten av sommerens leseliste ser slik ut :

  1. Jon Fosse – Trilogien
  2. Karl Ove Knausgård – Min kamp 6
  3. Ragnar Hovland – Sveve over vatna
  4. Margaret Atwood – Tjenerinnens beretning
  5. Jane Austen – Overtalelse
  6. Dag Solstad – Genanse og verdighet
  7. Nina Lykke – Nei og atter nei
  8. Karl Ove Knausgård – Ute av verden
  9. Forhåpentligvis begynne på Game of Thrones -bøkene.

Jeg har iallefall nok å lese de neste ukene, så blir spennende å se hva som faktisk blir lest og ikke.

2 thoughts on “Bøker i sommer

Legg igjen en kommentar

